(4 januari)

Långt inlägg!


Hejsan hoppsan! Jag är jääätte ridsugen :( Fast blir inte ridning förens på lördag.. eller nej, nu sa mamma att My Hamilton är frisk (vår familjs häst, för er nya läsare) så jag ska rida honom på fredag :D Hm.. skulle vilja rida ut lite längre, kanske förbi alby men han har ju nyss vart halt så jag kanske inte ska rida så länge då :p

Ånej vad ful jag ser ut på det där fotot.. fast som tur var ser MH helt perfekt ut :) <3 Snodde fotot från Moa.. här får ni en länkning till hennes blogg: http://sossoomoa.blogg.se :)

Men shiiiiet, omg han går fett fint i form!!!!! -.- förstår inte varför vissa tror att hästen GÅR i form när an ser sånna här foton, när en häst går i form så går den ju faktsikt och arbetar med benen. För att halsen böjs betyder ju verkligen inte att hästen går i form :s



Charmig bild, inte sant?

Hamilton försökte gå in i ponny stallet x)


Tog lite foton på de tre hamstrarna igår :p vill ni se ? :) Tog mest på Chilli x) Jag har ju två hamstrar med exakt samma färg.. Ni kanske ibland funderar på oom jag ser skillnad på dem? Och mitt svar är: Självklart, jag ser knappt ingen likhet förutom färgen :p nu ska vi se om ni ser skillnad..

Gammelgubben Bibo :)

Bibos "tänkar min"

Ståtliga.. jaa, hm.. vem kan det vara ? :) Självklart är det finaste Malaco!

Tkr ni inte denna bild påminner om denna bild som jag tog när Malaco var en bebis:

Eller nej.. Nu när jag såg denna bild så ser jag att han var snövit på denna bild ju :p

Malaco med en mandel i mun :p

Vem kan detta vara tro ? jamen självklart är det chilli ;)

Chilli gömmer en mandel i kinden :o

Hon är fin

Söta Bibo :)

Chillis galna min

Chilli älskar att klättra omkring på mig när hon får springa fritt i badrummet x)




I can see you!


Lite för tjock för hålet?

"Va, en annan hamster?"


Ansiktsmassage av en guldhamster, det nyaste


Fina hamster..

Som ni nog förstått så är det lite av en hobby att fota mina söta hamstrar :)

Fast av Chilli och malaco så tycker jag att den:

Sötaste är: Malaco
Hamstern med bästa temperamentet är: Chilli
Och min favorit hamster är nog..: Chilli

Nu ska jag äta en semla till middag.. Och vet ni vad.. jag har fått en kokos nöt! hihi. tvingade mamma att köpa en åt mig för 9, 90 kr x)


Hejdå kära bloggläsare! Nu ska jag äta mins emla (självklart så ska jag ta ut mandelmassan för den är äcklig)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Finaste hästen på bild!<3

2011-01-04 @ 21:42:53
URL: http://jojjosspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0