(4 januari)

Det var ju en katt som hade flyttat in i stallet, ser ungefär ut som en siames katt och alla katterna skulle kastreras och vaccineras idag förutom Pyret för att hon var för liten. Siames katten som vi döpt till Pinglan har ju lixom ett sår efter steriliseringen så hon måste bo i vårat hus i 10 dagar nu :p


Jag åt faktikst min kkosnöt idag, den smakade.. kokos. konstigt x) den smakade Bounty :D fast drickan var inte speciellt jätte god..

Imorgon ska jag hjälpa mamma med ridlägret men annars så ska jag väl inte göra något speciellt.. tråkigt :( zoch på torsdag är det trettondagen :p

alltså allt jag tänker på nu för tiden är hästar känns det som.. jag följde med mamma till Ica Maxi idag och när jag tänkte på en fråga som jag skulle fråga så handlade den om hästar, försökte komma på ett samtalsämne som inte handlade om hästar men jag kunde inte komma på ett enda! :O


Dessa frågor tänkte jag speciellt på..

-Vilka hästar ska jag önska på hopp tävlingarna? Svar: Önska de du vill ha.
-Kan Candino gå mellan ponny? Svar: Ytterst sällan eftersom han är så gammal.
-Erasmus kmr väl inte gå med på någon hopptävling? Svar: Så som det ser ut så nej, men tävlingarna är inte förens i Mars så då kanske han kommer gå med om han bättrar sig.
-Kan inte Daisy gå med på en ponny tävling hemma? Svar: Daisy? Nej, hon vägrar när det blir högre.
-Tycker du att jags ka önska Skrållan först på dressyr tävlingar eftersom hon inte är lika populär som Daisy? Svar: Önska henne du, men hon är väl en av de populäraste det är Daisy, Snow Berry, Skrållan, Dingo och Chiko som är de populäraste i dressyren.
-Kan jag få rida på torsdag? Svar: nej


Några frågor och lika många svar :p

Jag såg nyss första James Bond filmen :p

grrr, snygging.. förstår inte hur man kan tycka sånna där gamla gubbar är snygga? :s

är hungrig .. borde ätit mer än en semla till middag :/


ska väl sova snart.. och läsa lite ur den dåliga boken jag läser just nu -.- fast har kollat på vad andra skrivit om boken, de flesta tyckte väldigt bra om den men att början verkade härma alla andra vampyr böcker och det håller jag med om men att boken var väldigt enkel att läsa ut fort och var mycket bättre när amn läst 2/3 av boken :p


jaja, får väl ta och läsa lite då -.- fanns visst en uppföljare av Mer än ögat ser och den ska jag få låna av Jojjo :D hon får en länkning pga av det ;) http://jojjosspace.blogg.se

Haha, hittade en app på fb som visade vilka som var mina favoritord x) dessa ord brukar jag skriva ofta:
  1. Bra  Använd 30 gånger
  2. Rida  Använd 27 gånger
  3. Red  Använd 26 gånger
  4. Lite  Använd 26 gånger
  5. Kvar  Använd 24 gånger
  6. Erica  Använd 24 gånger
  7. Zingo  Använd 20 gånger
  8. Jätte  Använd 18 gånger
  9. Imorn  Använd 18 gånger
  10. Första  Använd 18 gånger
  1. Kul  Använd 17 gånger
  2. Karenina  Använd 15 gånger
  3. Fast  Använd 15 gånger
  4. Tog  Använd 14 gånger
  5. Nyss  Använd 14 gånger
  6. Nonni  Använd 14 gånger
  7. Hamster  Använd 14 gånger
  8. Spanien  Använd 13 gånger
  9. Hoppade  Använd 13 gånger
  10. Sofia  Använd 11 gånger

Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0