(4 januari)

Såg bilderna från hoppkursen idag.. Bea var ju där och red på Nonni, min förra medryttarhäst.. Jag kan ju inte annat än vara avundsjuk eftersom jag red den hästen två gånger i veckan i flera månader och sedan slutade och så hoppar Bea henne och jag ser på bilderna så får jag villhatillbakanonninu känsla, även fast jag egentligen inte vill vara medryttare på henne :$ fast snart ska jag få börja rida Karenina igen, då kanske det släpper! Om jag inte slutar på Karenina också eftersom hon är otroligt opålitlig att rida ut på med :s




Jag hängde gärna med när hon gick i form, lixm fram åt lutad satt jag.. jag har arbetat med att inte göra det på sistone så hoppas att det har förbättrats :p

Nu ska jag busa med alla tre hamstrarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0