(5 januari)

Känner mig eländig, min kropp känns helt slut och jag förstår inte varför :s Det är enkelt att smitta av sig sådant på bloggen och skriva tråkiga saker..

Imorgon ska jag nog njuta av jullovet och sova ut, äääntligen :D  Och i kväll ska jag försöka få tag på Erica och se om hon vill åka pulka med mig och sedan hämta Bibo :)









Ser verkligen i fram i mot ridningen på Lördag :D Det är bara sitsträning men har ju knappt ridit något under lovet så ser jätte mycket i fram i mot den ridningen :D Dressyr, jag älskar dressyr :D Och hoppning, men inte WE..

Hihi.. en gammal paint bild som jag gjorde när jag typ ramlade/hoppade av Nonni när hon gjorde värsta bocksprången x) Idag såg jag när bea hopptränade på Nonni, såg skitbra ut! :) Hon måste verkligen ha förbättrats ;) Nonni alltså ;)

jaja, ska plocka ur diskmaskinen och sedan efter maten bloggar jag mer ;)

Jag brukar göra 4-5 inlägg per dag, är det bra? Eller är det någon som tycker att jag bloggar skitsällan så kommentera och skriv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0