(5 december)

Hejsan hoppsan!

Igår åkte mama och jag till djuramagasinet för att köpa torrpellets, jag köpte först 10 L för 85 krnor för det var den enda jag hade råd med.. Sedan kom mamma och då lämnade jag tillbaks den
 
Och så köpte vi en jätte stor små djurs strö som var 55 L och den kostade bara 165 kronor! :o

Den räcker nog länge ;)

På Ica maxi såg jag lådor som var 50x40 cm, man kan ju köpa några sånna ifall man för burbrist när ungarna ska säljas och man inte får alla sålda :p Mormor kom över med hönsnät igår som man kan ha som lock så dem får luft :)

HAHAHAHAHAH, det står på Wikipedia fakta om hönsnätet! x)

Igår var det kattfight i huset, vaknade av det :s Undra vilka kissar, troligen Spagetti och Pinglan :O

Alltid när jag tittar ut så står det ett rådjur på tomten -.-

Jaja, har lite brådis måste gå om 20 minuter och har inte ätit frukost än.. hejhej lverpastej!
Slumpvald bild:

Min första header.

Pysen och Pyret

Jaja, heeiido! På riktigt ;)

Kommentarer
Postat av: LISA

sv: hahaha jag äääälskade Klara-böckerna när jag var liten :D har läst ut alla miljoner gånger typ :) synd bara att filmen blev så dålig :/

jag har också läst de flesta böckerna av katarina von bredow, "Hur kär får man bli" tycker jag var bäst av dem :) i andra böcker skriver hon typ om 19-åriga tjejer som blir kära i gubbar, inte lika kul men fortfarande bra >.<



jag får se, det beror på vilka som rider den matchen (jag känner inte riktigt alla) och om min mamma kommer åka då eller inte :) men annars skulle det vara kul :D

2011-01-05 @ 11:39:30
URL: http://lisaochklara.blogg.se/
Postat av: m'

sv;

åh, tack Alicia :D <3

2011-01-05 @ 14:11:00
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0