(5 januari)

jag har inge lust att blgga om dagen i detalj. Men detta gjrde jag idag:

* Hjälpte mamma med hennes ridlektion
*Kelade och myste med Spot
*Red MH
*Tittade lite på hoppkursen
*Mockade åt MH

mer än så orkar jag inte skriva -.- är trött.. är sugen på att spela något gammalt data spel  :p


En gammal bild från i somras på mig ch MH :p

Jag är helt slut, utan anldning :O

Idag fick jag min julklapp från Annica ridläraren, hon är ju min gudmor.. Och jag hade inte direkt förväntat mig att jag skulle få tre par Björn Borg trosor av henne! x)

Mohahah..

jaja, heeeiido jag tänker på 8 år igen och spela ett spel jag gillade när jag var liten x) Star Stable. Min förra bästis pappa har gjort det spelet :P


Kommentarer
Postat av: Sofia

åhh, älskade det spelet förut! :)

2011-01-05 @ 23:02:22
URL: http://sossoomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0