(6 januari)

Nu har ni säkert tänkt, dåligt uppdaterande.. men faktiskt.. jag gjorde ett ganska långt inlägg och så slutade internet och det sprades inte som utkast :( Orkar inte göra om det.. :(

Istället för att blogga om det tråkiga jag gjort idag så kan jag visa bilderna jag tog nyss, fotade lite tråkiga bilder i mitt hem :p

Vår katt Sallad tittar ut genom fönstret, och ja. Vi har kattmaten stående på fönsterbrädan för att hundarna inte ska äta upp det x)

Detta inlägg innan jag lagt in bilderna :)

Piga. Jag diggar hennes stil


Kammade på Sallad lite, mycket hår åkte av!

Jag sparkade undan en ballong

Kvarlevorna från vårat pepparkakshus.. jag har "kanske" ätit lite mer än dem andra x)

Mums med 2 veckors gammalt pepparkakshus!

Jag kan lägga in lite gamla videos från facebook :p


Första gången jag red Dingo, i början av förra året en hoppkurs för Claudia :p Fanny kmr först på Chiko ;)

kan lägga in fler videos, det är bara det att jag inte kan lägga in flera videos i samma inlägg :s Så måste göra några nya inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0