(7 januari)

Oj, oj, oj.. Jag har visst haft min blogg i fyra månader nu :O Men jag ska försöka satsa på ett år ;)

Om en vecka föda hamsterungarna :D om jag ska behålla en hamster så är det en creme färgad eller en normalfärgad.
Antingen en sån här hamster:

En creme färgad


Eller en sån här färg


En normalfärgad


hm.. vilken färg är finast? Min uppfödare till Chilli har sagt att creme färgade hamstrar är lugnare :/ fast en annan uppfödare säger att det är falskt.

Nu ska det visst börja snö-regna.. usch!

Vad mysig Pinglan är, hon gick hur coolt som helst in i mitt rum för ett tag sedan och gick in till Zingo som låg på fotöljen i mitt rum, helt orädd gick hon fram till Zingo som såg ut att kunna attackera när som helst och hon rynkade på näsan när hon nosade på Zingo och hoppade upp i sängen hos mig för att typ irretera Zingo! x) Vilket bitch till katt! x) Eller i går kväll hörde vi morrande katter, och då gick Linnea upp och då hade Spagetti vår andra katt stängt in Pinglan i ett hörn och tänkte attackera henen :O

Söt kisse :) Det märks att den bott i ett hus förut eftersom den kan öppna dörrar :O Mamma försöker få Marie Schaub att köpa henne x)

Jaja.. Mamma börjar ett idag och då åker jag nog med henne så jag kan rida MH när det fortfarande är ljust och innan lektionen jag sak hjälpa till på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0