(7 januari)

OMG jag dör.... HAHAHAHAHAHAH. nej jag kan inte berätta vad det är som gör att jag skrattar näbben av mig..

Jag och Fanny har börjat chatta jätte mycket på fb på sistone, och vi har så oskrivna regler när vi skriver till varandra också. Men måste alltid skriva en glad gubbe och ett hjärta när vi skriver en mening till varandra. Fast om man skriver en sorglig sak kan man få skriva en ledsen gubbe. x) Vi skriver så eftersom, man blir mycket gladare av det :) Jag skrev verkligen aldrig med hjärtan förut, och "Rosa Gummibjörnar" är en chattgrupp som någon gjort som Fanny, Sanne, Sofia och jag är med i. Och det har blivit en dryg stämning där, men nu har Fanny och jag kommit med våra hjärtan så nu blir det en glad chatt igen :D <3

Det är nog ingen som fattar utom Fanny x)

Jaja, ska väl ta och dra mig till stallet.. Har gjort 3 inlägg idag, men kan inte blogga fören vid åtta eftersom jag ska vara i stallet hela tiden och har inga pengar på mobilen så kan inte blogga via den.. haha, det såg ut som om jag hade en kavaj på mig nyss när jag sneglade snabbt på min tröja :s

Den sorgligaste disney filmen jag någonsin sett är Bambie

Så sorgligt när mamman dör :( Fast det var iof otroligt många år sedan jag såg den..

heeiiiidoo!!

Kommentarer
Postat av: Fanny♥♥♥♥♥♥♥

Man blir glad av hjärtan!♥♥♥♥♥♥♥♥♥



2011-01-07 @ 13:17:35
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0