(7 januari)

Nu när jag skriver denna mening har det precis blivit torsdag, den sjunde december.

Innan jag skrivit klart denna mening har klockan säkert slagit om till en minut över :/ Japp, nu gjorde den de!

Igår gjorde jag tio inlägg på bloggen! Ni kan ju inte annat än att vara stolta över att läsa en blogg som uppdateras så ofta! x) Okej, hälften av inläggen kanske inte gilldes (eller hur stavas det?) eftersom det bara var flera videos ;)

jaja, gonatt ska väl ta och läsa lite nu ch sedan gå upp och ta mig till stallet imorn och rida lite häst och sedan hjälpa till på mammas lektion för de små rideleverna som bara ridit i ett halvår :)

Ni fick en slumpad bild på mig och Nonni i början när jag börjat rida henne :p

Nonni, just där i ansiktsformen på denna bild påminner hon lite om b-ponnyn Surprise som stod på ridskolan förut :p
Heiido! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0