(8 januari)

är läääääskigt trött :O kunde inte somna igår -.-


Gud vad jag längtar till Spaaaanien! :D


Så fantastiskt vackert!


Förra gången var jag på Lanzarote, det är den bästa ön som jag vart på hittils av alla de sju Canarie Öarna. Fast denna gång ska vi till Grand Canaria, har redan vart där förut.. Men vi ska bo på ett annat hotell denna gång :)



Baren. Jag kmr ihåg att jag gick fram till hon som stod där och jobbad och sa det lilla jag kunde på spanska: "Quiero un helado" (betyder "Jag vill ha en glass") inte så smart för att då började hon prata spanska med mig och jag förstod inte ett skit så det slutade med att jag inte fick någon glass :(

Idag är det ridning, ser verkligen i fram i mot det ! :D Jag har en liten aning i luften att jag kmr få Lady.. Alla mina vänner har haft henne men jag har aldrig ridit henne :p

Heeeiiido.. bloggar mer när jag kmr hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0