:) (9 januari)

Eller föresten, lägger upp bilderna från idag imorgon när jag typ inte ska göra något och inte kommer ha något att blogga om. Så ni får stå ut! ;)

Snart ska vi äta upp choklad-hästen mamma har fått av en av hennes elever..

Mamma tycker det verkar lite hemskt att äta upp en häst. Men jag ser ingen häst på bilden. Jag ser bara CHOKLAD på bilden :D Ljuvlig, mumsig, brun, älskad choklad.. mmmmmmmmmmmm...

Vi har hyrt en film så vi i familjen ska ha det lite mysigt framför tvn snart, ska gå lägga mig tidigt idag eftersom jag ska försöka vända tillbaka på dygnet ;)

Den bästa tv-serien sm jag följer är utan tvivel:

Grey's Anatomy!


Fast jag tycker också att Deperate Housewives är lite småkul att titta på, men lite väl överdrivet..


Juste, True Blood är ju en extremt bra serie också!

Alexander Skrsgård är ju bara för söt i den serien ;) Fast den sötade är Sookies bror Jason, han uppe till höger ;)


Läcker kropp ;)

Jaja, heeeiiido! :)

Visst har jag börjat med bra uppdatering på sistone ? Detta är mitt sjunde inlägg idag! Igår blev det åtta. Fast jag aknske inte gör något mer inlägg idag, ska nog gå lägga mig ganska snart efter jag dresserat mina hamstrar lite mer efter filmen.
Imorn har jag inget planerat!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du uppdaterar ju grymt mkt Alicia! :) Jag som tkr jag skriver ofta när jag lägger upp ett inlägg varje dag ;) Haha...

2011-01-10 @ 10:54:41
URL: http://jojjosspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0