( 9 januari )

OMG JAG ÄR IN I HELVETES JÄVLA TRÖTT, SOFIA. DU ÄR SKYLDIG MIG EN TJÄNST SOM FÅR MIG GÅ UPP SÅHÄR TIDIGT PÅ EN SÖNDAG!


Godmorgon läsare :)

Idag ska jag till stallet med vanliga kläder (som, ej luktar häst) och så ska jag åka i Sofias pappas bil som inte tål hästar, med Sofia, Fanny och Sanne såklart. Inte ensam med Sofias pappa.. jaja, ni förstår!
Det är alltid mysigt att åka flera vänner till ett ställe samtidigt is amma bil, som när vi åkte till Roo gård för ett och ett halvft åt sedan när Sanne skulle tävla Jonatan.. Fast iof då var inte Sofia med (tror jag).. Iaf, Sanne och Fanny satt och sjöng hela tiden. Fast vägen till Mälarhöjden med Sanne och Sofia var oxå mysig :)


Det är ju tillochmed mörkt ute nu!


Jag är självklart utrustad med en digitalkamera och filmar Sofia när hon hoppar, lilla bebis-ynglet! Eller kanske utsustad med en bazooka som jag kan skjuta Sofia i benet med när hon är på toan och så får jag rida istället :D Nej, nej, nej! Skulle aldrig skjuta mitt lilla yngel :(

Grodynglet Sofia


Jag skriver att tidsinställt inlägg som kmr ut vid.. tolv-ett nu då.. fast jag kmr troligen typ komma hem två-tre idag :p Då vill jag sooooooooova

Kommentarer
Postat av: Veronica

Heej, du har gått vidare till final i min blogg tävling =) det står mellan dig och nicole !

2011-01-09 @ 10:05:55
URL: http://onlyyyme.blogg.se/
Postat av: Veronica

hehe. , jag tror jag skrev t fel blogg =( sorry !

2011-01-09 @ 10:09:23
URL: http://onlyyyme.blogg.se/
Postat av: sofia

Johoo jag var visst med på roo gård :(

2011-01-10 @ 08:29:37
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0