Böcker och filmer (2 december)

Film recenssion

Igår såg jag "Patrik 1,5" igen, har sett den på bio en gång men såg den igen. Den filmen är ganska bra men det ör lite överdrivet när bögarna ska kyssas hela tiden, det könns så pinsamt eftersom ingen av dem är bögar i verkligheten x) En bra film för att vara svensk :P

Patrik är en bra skådir faktiskt :) Men den får tyvärr bara en trea, eftersm den är svensk x)

Bokrecenssion

Har nu läst klart tredje boken av hungerspelen "Revolt".  Den var väl bra och väldigt spännande men den första och andra boken var bättre eftersom jag inte alls gillade slutet på den här boken. Men jag tipsar er alla om bokserien Hungerspelen eftersom den ska komma ut på film snart :P


Just nu har jag börjat läsa på en ny bok som heter "Mer än ögat ser" , den handlar om övernaturliga väsen men är faktiskt riktigt bra. Jag rekomenderar den till alla!



Dessa böcker har jag läst och rekomenderar:

*"Twilight" serien

*"Genom dina ögon" av Stephenie Meyer

*Hungerspelen" bokserien

"Syskonkärlek" av Katarina von Bredow, rekomenderar hennes andra böcker med

*Mer än ögat ser"



Nu fick ni en massa boktips, hoppas ni testar de här böckerna för de är verkligen bra! De är böckerna som är i min topp 5 lista (de är inte i ordning) men den bästa av dem är självklart hungerspelen ;)

Kommentarer
Postat av: LISA

slutet i hungerspelen är visst bäst! vad är det du inte tycer om? :O



haha jag har redan läst alla böcker från dina boktips men ja, jag tkr oxå de är bra :)

2011-01-03 @ 15:22:30
URL: http://lisaochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0