Bra uppdatering (8 januari)

Gud vad duktig jag är på att uppdatera! Detta är mitt sjunde inlägg idag  Kmr säkert göra fler inlägg ikväll oxå x)

Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska vara i stallet 08:50, ska följa med till Huvudsta som hejaklack åt ponny cupen. Sofia min lilla bebis ska tävla sin första bortamatch! :D Måste ju självklart vara där som stöd, och moderkänslorna tog över.. Klarar inte av att lämna ynglet ensam.. MOHAHHAHA

För att detta inlägg inte ska vara utan bilder, så har jag självklart fotat några nya färska bilder till det :D

HAHAHA, Piga ligger som en kalv med benen!

Gjorde ett bo åt Zingo :D

Hon tyckte det var väääldigt mysigt!


Sallads kissen

Man ska inte slänga någon mat alls nu! Man ska ge allt till rådjuren, de har skitsvårt att skrapa fram mat i jorden nu när det är så mycket snö! Så ge all mat till rådjuren så de inte dör. Själv ger vi sallad och allt möjligt som blir över från middagen till dem :)

Jaja, nu ska vi stallet och fodra hästarna :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0