Första Janurari 2011

Hade ett rligt nyår, jag var ganska mycket med Daphne och jag hittade en skiva med 300 bilder från 2007 när vår klass 5a var i Boda borg på klassresa! x) Jag somnade väl vid halv fem och min onda mamma väckte mig halv två
-.-  Jag har inget nyårslöfte, varför ha det!?  Eller jo, jag ska ha så mycket kul jag bara kan detta år :D

Vad har jag planerat att göra detta år då? Jaa, vi kan väl ta och se ;)

Vara myyyyycket i stallet med min busiga kompis Sofia tror jag :D Och självklart Fanny och Sanne med hoppas jag :)



Min guldhamster Ella (Chilli) ska föda fula bebisar


2 februari ska jag till Spaaaaaanien! Grand Canaria :D

(jag hoppade upp i luften och fotot togs för sent, det är inte storm x) )

Kp (kamrat posten) ska komma hem till mig och göra ett repotage om mina hamsterbebisar


Jag kommer säkert tävla i ponny cupen och troligen få Rasmus på träningen om jag chatar på mamma x)


Rida Karenina igen :D


Tävla några klubbisar på ridskolan :P



Jag kmr vara otroligt mycket i skolan med mina galna klasskamrater


Jag kommer få betyg..


Jag kommer fylla år den 2 maj


Skolavslutning


Bada med Erica och hennes badgalna hund Wicky :)


Jag kmr göra mycket mer.. men nu orkar jag inte blogga mer x)


Kommentarer
Postat av: sofia

Såklaart vi ska alicia! :D<3

2011-01-01 @ 23:30:59
URL: http://i

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0