Gomorgon (10 januari)

Om 4 dagar föds hamsterungarna :D

Vad alla har börjat gilla mina statusar på facebook! Min förra status om att jag gillade Lady gillade 10 stycken, och min senaste status gillar 14 stycken..


Det är rätt mycket jämfört med hur många som i vanliga fall brukar gilla mina statusar, 3-5 stycken.. Fast en gång var det 28 som gillade min status, men det var en sån här typ: Gilla min status så skriver jag någt om dig i din logg. Det var väldigt jbbigt att skriva till 28 personer.. Fast det som irreterade mig mest med det, var att folk som jag aldrig träffat gillade min status. Men vafan vad ska jag skriva om dig? Varför gillar man en sådan status om man inte ens känner personen -.-

Sådär.. vad ska man göra idag tro? Jag funderar på att ringa Erica och se om vi kan vara lite idag så hon kan se Chilli ch se m hon är fetar, 12 dagen! Om hon vart människa och vart gravid hade hon varit inne i ungefär 202 dagen just nu i graviditen. Hon har varit inne i 6,75 månaden :p

Chilli

Föresten, hon gör verkligen stora framsteg i dresseringen. Hon kan i princip sitt namn, eller okej.. Hon följer mer efter mig i rummet som en hund. Men det är ganska coolt för att vara en liten guldhamster, folk tror oftast de är osmartare än vad de är! Jag ska se hur många trix jag kan lära henne, hon kan iaf sitta vackert x)


Lite hemskt är det väl att skolan börjar imorgon.. Fast lite kul också att träffa vännerna igen, och så ska jag. Eller nej, jag gör inte det.. (hemligt)

Om det är någon som vill lära mer om guldhamstrar kan ni ju gå in på min och Ericas hemsida www.goldenhamsters.se . Vi borde byta header på den, eller vi ska ha det likadant men byta ut några av bilderna eftersom alla hamstrarna på headern är döda utom Bibo nu :/

Okej. Nu ska ni gissa:
Rumpa eller Armhåla?

Nu ska jag äta frukost, så ni får byta blogg att läsa just nu eftersom detta inlägg tar slut här!

Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: tack :)

2011-01-10 @ 17:16:39
URL: http://fannysdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0