Gomorgon (14 januari)

Inga bebisar låg i buren ÄN.. de brukar föda på morgonen eller kvällen, blir det inge ungar idag så har hon troligen lurats mig och gott tom hela tiden och vart skendräktig.. :(

Idag ska jag direkt till stallet från skolan så gör inget blogg inlägg vid 3-4 tiden som vanligt utan vid 8-9 tiden blir det lite fler inlägg bara ;) Eller jo..  ett tidsinställt inlägg får ni ;)

Har börjat äta macka med smör, ost och gurka :D Gott och nyttigt! Fast skulle vilja ha paprika på..


Idag ska jag rida  MH, drömde att jag red hnom inatt och han var jätte snäll och frisk :) Synd att han inte e det då.. han ska till kliniken på onsdag men vi ska rida fram tills dess.

Hejdå!

p.s (skrivet en halvtimme senare) Jag passar mycket bätre i bara mascara än en massa fler grejer, jag ser så.. jag ser ut sm en trans... Ni vet en kille som vill bli en tjej, en man som sminkar sig.

Så ser jag ut när jag har ögonskugga, foundation, eyliner.. Mascara in my heart xD

Nu ska jag gå till skolan på riktigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0