Gomorgon (16 januari)

Ungarna är ett dygn gamla nu, det ska börja synas lite om de ska bli mörka eller inte nu :)
Fast har inte tittat på dem.. Usch, igår hittade jag möglig sallad i Chillis bur! Det är ju helt livsfarligt för ungarna.. Jag tog bort allt jag såg, det var ganska lite men jag kanske missade något.. Fast salleden jag har gett var ganska dålig så jag ska nu bara ge fräsch och bra sallad till henne :)



Hmfujimsu

Ska nog gå upp med lite barnmat till Chilli, byta vatten och fixa lite rent i henens toa.. Visste ni att det innehåller mycket E-vitamin i sötmandlar? Det ska jag ge till Chilli eftersom när hamstrar har ungar ska man ge de myyyycket e-vitamin, har tvingat mamma att köpa alfalfa groddar :p

Och vetegroddar är väl bäst, men hade ingen aning om vad det var förens jag såg denna bild:

Brukar man inte ha sådant i sallad typ?

Nu är det usch-väder ute!

Nu bloggar jag mer sen, 20 över ett åker jag till ridskolan sen till Gladö och täääävlar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0