Hamster again (21 januari)

Vet inte om jag skrivit det.. men har bytt bur och strö till Malaco för hans päls är så dålig och varje gång ajg kom in förut så kastade han sig ner i röret så han blev jätte rädd och stressad av ljudet. Så nu har han en lite mindre bur som han trivs jätte bra i! inte alls lika rädd och så har hans päls blivit mycket finare! Så fotade typ en miljon bilder! :o alla kommer med i detta inlägg...... Han var så gullig idag, inte alls sådär tråkig utan han sprang fram till mig med sin egen vilja och nosade på mitt ben. Inte alls likt honom, han börjar bli lite Chilli på temperamentat ;)

Nu kommer bilderna:

"försöker sätta tillbaka huvudet på rätt plats igen"

*måste hålla imot, inte säga att jag tycker hon är skitful, håll tillbaka det*

*nej, nej, nej! jag kommer säga det.. håll hårt mot munnen !*

*kliaaaa, kliaaa. når det inte :O *

"aaah, skönt att sträcka på sig!"

"Varför får jag inget godis för, onda matte"

världens finaste.. jag vet

utstött i mörkret :(

sträcka sig mott väggen är ju skönt :)

"hejhej, här är jag"

"bakom badkeret trivs jag eftersom matte inte når mig där xD )

sötplutt






härlig sittstil, som zingo xD

vrida om hela ansiktet

tvätta, tvätta!

sötis :)


"mums, tånaglar"

sööööötiiiiisssisisisjma



hårboll

"hm.. det luktar som om en annan hamster har varit här före mig"

smyyyger fram






Tog från början 200 foton.. så har raderat gaaaanska många ;) Det var alla bilder på sötplutten för idag :)

Har 3 bilder på hamsterbebisarna idag. Man ska ju inte fota dem innan de är två veckor, är medveten om det. men har sett uppfödare fota sina hamsterungar när de är mindre än det. Och Chilli är ju van med att jag fotar henne så hon blir inte rädd av det, alla ungarna lever fortfarande.


Den svarta.. först blev jag sur över att det var en svart med i kullen. Sedan lite kul, kan tänka mig att jag blir bra vän emd den xD

Den svarta igen. Min favorit för tillfället ;)

De har börjat få lite päls nu ;) Imorn blir de 8 dagar gamla!

Nu orkar jag inte göra fler inlägg... det får bli bara 3 idag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0