Hej (26 januari)

Genom bloggen håller jag koll på datatumet :D

Usch, idag är det syslöjd i 3 timmar och 15 min! Det blir så långtråkigt efter en stund...

Det verkar som om bebisarna skulle kunna öppna ögonen snart ;) Jag tror någon kommer öppna ögonen tiiidigast imorgon :p
Black Tea som den svarta heter för tillfället är bara för söt :) Vill eeeeta upp den :D

Så fiiiina! :D
Kan foooortfarande inte bestämma mig.. normalfärgad eller creme? Skulle vara kul med en normalfärgad, det kanske skulle vara lite enklare att fota. Cremarna blir så ljusa på bild :p Men creme är ju lixom, så sööött :) Nu började det endå luta mer mot normalfärgad.. vi får se om det är någon creme som fastnar i hj'rtat eller en normalfärgad, eller två stycken..

:)

Måste ta på mig kläder nu :( Bloggar mer när jag kommer hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0