Holli (8 januari)

Nu har ytterligare en gillat min status x) 8 personer på en timme ;)

Måste tipsa er att gå in på denna sida och läsa denna galna med roliga histora ;) http://sossoalle.blogg.se/2011/january/min-saga-d.html#comment
Den tjejen som har skrivit den berättelsen har fantasi, precis som jag! :D

Jaja.. nu ska jag visa en video på när jag rider lady och Sofia rider Elf :P Det var i mitten av lektionen (de filmade inte i slutet -.-) och då försöker jag mest att hitta hästen, det var ju trots allt första gången jag red henne :p Ignorera början, ser lite galet ut x)


Och som vanligt, för er latmaskar som inte orkar se videon så har jag tagit ut det bästa delarna på foto.. Men måste varna er för dålig bild kvalité!





Galoopp

Galopp är det när hon är väldigt nära kameran så ni vet ;)

Det är trav

Galopp.. fast det syns inte :O

Nu ser man kanske att det är galopp :p

Det är oxå galopp



Fin häst, hoppas verkligen jag får henne nästa vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0