Hölöj (13 januari)

Nu är det så att å, ä och ö inte fungerar för mig på facebook.. men här funkar det, skumt!

Bilder på Chilli från idag får ni, inga ungar än.. Fast det är ju trots allt imorn hon ska föda ,)










Jag har en aning om att detta hål är lite för litet för mig ?

Hejhej!

Vilket fetto jag är..

Jag ska nog ta mig upp allt!

Ni ser mina bulor lite här, bebis bulorna!

Ojojoj, här ser man verkligen bulorna!


Chilli är helt galen, hon gör ALLT för att rymma. Nu försöker hon gnaga sig ur..

HAHAHAH

Gnageri, gnageri.. sedan tog jag stopp på gnagandet och tog bort trähuset som hon står på.


Imorn smäller det! Vill ni se en förtitt på ungarna när dem är i magen? Här är ett ultra ljud med bättre kvalité och färger:

Usch..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0