Långt inlägg (10 januari)

Långt inlägg med myyyyycket bilder!

Lägger upp bilderna från Hufvudsta, hemma hos Sofia:
Sofia på den hästen hon hade där, Flower Power ;)




Cornelia på den hästen hon hade där..


Emelie på Rexona

Hanna på Betty

Sofia

Emelie

Sofia

Emelie

HAHAHAH, vad stor Flower power ser ut där! Ser ut som en storhäst ju!


Emelie


Bebban på sin häst

Hanna på Betty
Här är en video när Sofia tävlar på Flower Power:



Nu kommer bilderna jag tog hemma hos Sofia och Chicken:

Tavlan i Sofias kök

Sofia suger på sitt finger :)

Sofia rotar i skafferiet efter godsaker :o


Sofia hittade en kaka och åt upp den

Mycket snö!

Sofias dator

Mycket hår

Sofia kommenterar min status på facebook :o

Vi busar i Chickens säng :D


Galen kyckling

Galen Sofia

Syskonbråk/syskon kärlek <3



Försonlig stund mellan bror och syster

Fast de försonliga stunderna varar aldrig länge..

Viktor



Chicken redigerar bilder, Sofia är galen :o

Chicken håller på och flyttar över Viktors ansikte till Chihuahuan :p


Klart!

OMG kolla vilken hög statistik! Det är min  gamla hamsterblogg som jag hade åt min hamsteruppfödning för några månader sedan, det är fortfarande en om dagen som går in på den ! :O :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0