Ledsen, men ett hamsterinlägg (20 januari)

Eftersom jag sett uppfödare fota sina hamsterungar när de är små så har jag varit lite olydig och ckså gjort det.. man ska ju inte göra det eftersom det kan skrämma honan. fast jag brukade ju i vanliga fall fota Chilli med blixt flera dagar i veckan så hon är van, så det går nog bra... Blev några få bilder på henne med, för hon rymde ut ur akvariumet så då fotade jag lite på henne.. :O

Funderar på om det kanske är en svart hamsterunge med i kullen :O Chilli har inget svart med i sin stamtavla men två av hennes syskon blev svarta.. :O

När bilden var större så såg det ut som om bebisen åt bajs :s

tre stycken av de där är normalfärgade vad jag kan se hittils.. Den i mitten kanske är svart.

Fiin!



För söööt! Min lilla bebiiis älskling!

Normalfärgad på toppen!


*Sniff!*





Ståtligt!



jag är ganska duktig på at fota hamstrar, eller ? :D

Sötplutt!

Vad håller du på med för smussel där då?

Chilli rymmer :O (det är lugnt, jag fångade henne)

Japp, hamsterinlägg. IGEN ..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv : Menar du nu , eller senare ? :p Det vore roligt att vara med :)

2011-01-20 @ 21:19:01
URL: http://sossoalle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din bebis är svart som du inte vet färgen på

2011-01-21 @ 13:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0