Lite bilder då (16 januari)

Klarar inte av att bara gör tre inlägg på en dag.. så ni får lite bilder från idag på Pandora!


Jag tycker jag hade den finaste hästen! När de gick ut till ridhuset så sa jag att jag ville ha den där mörk fuxen, och jag fick den! :D


Tyckte att det kändes annorlunda än vad det såg ut som..


Där ser hon ut som Natascha


Suppan wb..





Jag i bakrunden. Pandora hade visst tävlat dressyr i allsvenskan.




Jag i bakrunden.



Stoor häst, den påminner om Zeb på den bilden :p



De hade samma bana som Mälarhöjden ch Hufvudsta haft xD Så det var bra, fast den var åt fel håll ju! :O På söndag är det träning, det är bra hästar som går med eftersom det inte är match då :D Det är två hemma matcher kvar, jag ska tävla den sista eftersom alla i laget får tävla 4 matcher utom Hanna för hon fick tävla några fler xD Och de tre små, de fick tävla lite färre.. Nus ka jag sova.. fast jag blev pigg av duschen! Ska läsa lite.. gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0