Meeeeeeh (17 januari)

Meeeeeeh jag börjar ju nio idag. Jag gick en halvtimme för tidigt!

Jag vet att jag inte vill ha en fjording.. så att ni vet. Fast Ture var ju bara för cool!

Komme rihåg när jag var på Lanzarote i Spanien för ett år sen, datorerna var sönder på vårt hotell -.- Så vi kilade över till det andra hotellet på andra sidan vägen ch satt vid dem :D

Vilka data nördar...

Ååh, jag vill tävla! Eller vill hoppa bara.. Jag ska det denna vecka! Fast det är på söndag, många dagar tills dess..

Fattar inte varför alla blir glada över att det är pluss ute? Det kommer ju inte direkt bli vår nu, det kommer att bli slask eller det är slask nu och så kommer det frysa på sen och då blir det ishalt. Så varför inte ha en jämn temperatur på 2 - som inte är så himla kallt, då får man behålla snön iaf.. Om det blir 15 pluss idag och snön försvinner och sen blir 15 minus och ingen snö, alltså det vill man ju inte. På vintern ska det vara snö och några få minus.
Nu har jag 20 minuter på att göra något..

Det finns en bild som jag tog i början av 2010.. tycker den är cool och fin.


Jag gick ut vid åtta när det var som kolsvart ch fotade skumma bilder.. Fotade också lite på dagen med men tyckte inte om att det var så ljust, det blir coolare bilder på natten. Fast det var för ett år sedan. Fast jag är fortfarande inte mörkrädd och jag skulle våga gå ut på en promenad i skogen på natten, det ser ändå likadant ut.. heeeido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0