Men morsning! (17 januari)

Heeeloj :)

Visst ni att kemi böckerna som vi får i skolan på högstadiet är 20 år gamla så niorna uppnår inte kraven i kemi när de går ut :O

Åh, drömde att jag red i igen i Linneas grupp och fick rida Hell, men hade glömt sadelgjorden och hjälmen i stallet så någon fick hålla i Hell medans jag sprang och hämtade det :s

Om två veckor kommer KP, och om 16 dagar ska jag till spanien :D

Nu idag ska MH till kliniken. Hoppas de hittar felet på honom så han ska kunna behandlas och bli bra.

Har sett en ganska ordentlig titt på ungarna idag, alla är svartögda utom en. TUUUUR! Ville helst bara ha svartögda.. 4 stycken är lite mörkare troligen normalfärgade. Så egentligen ska det ju bli såhär: 4 normalfärgade, 6 creme färgade och en albino ? Jag gissar hej vilt, men vill ha lite fler färger så det blir lite utspritt ;) Fast det duger, eftersom creme färgat är finast! xD

Aaaw så gullig :) <3 6 stycken sånna till skadar aldrig.. och några i rex skadar aldrig heller.. :D

Chilli får två stycken Mormors kalops barnmat isbits grej per dag :p Och det äter hon faktiskt upp.


Två sånna per dag.. usch
Pluss en massa annat gotti gotti som sötmandlar som innehåller mycket E-vitamin :)
Idag borde jag städa rummet, fast jag ska plugga spanska..

Idag är det idrott utan killarna, de ska till simhallen och simma med niornas killar med så vi blir ensamma med niornas tjejer. Undra vad vi ska göra.. Har järn brist så jag blir enkelt helt slut efter ganska lite, jag äter järn tabletter ju.. Men verkar inte hjälpa alls så idag ska vi äta blodpudding för det innehåller mycket järn. USCH

Och ingen mjölk för det gör så man inte kan ta upp järnet.. :(


NU ska jag äta frukost.. bloggar när jag kommer hem ;) För jag är ju trots allt en duktig bloggerska!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0