Nyfödda guldhamsterbebis-bilder (15 januari)

Blir så mycket uppdatering på helgerna ;) Ibland tycker jag att det är jobbigt att ha en blogg eftersom jag måste göra inlägg ibland även fast jag inte har något att skriva om.. Och jag måste göra inlägg då eftersom har inte många bloggläsare om jag gör ett om dagen. jag behöver min blogg, behöver skriva av mig! och statistiken på bloggläsarna taggar mig bara att skriva :p

Nu får ni se bilder på bebisarna:



Pytte små!



Verkar som den som är i mitten lite högre upp kommer bli rödögd. På det andra är det svart där ögonen ska sitta.

Så fula! Har räknat dem till 11 stycken. Ni får en video oxå:


Den är lite mörk..

11 ungar är väl inte så jobbigt..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, de är 1000 ggr gulligare när de får päls! ;)

2011-01-15 @ 22:32:14
URL: http://jojjosspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0