Ponny cupsträning på Daisy (23 januari)

Vi lottade ut hästar denna träning, jag fick... Daisy. Alltså det är ju ingen dålig häst men det är ju typ vääärldens tråkigaste häst xD Nä, men inte så himla speciell :p Skulle nog gillat henne när jag var yngre.
Har ridit henne en gångt tidigare och det var på dressyr tävlingen i höstas då jag vann. Hon kunde ju hoppa, fast var lite svårsvängd ibland när vi skulle göra ganska små svängar. Och efter jag hoppat bana så fick hon typ damp och bara galopperade, kunde inte få stopp på henne! Galopperade runt på en massa volter i flera minuter. Jag gillade henne på framridningen i dressyren, men det finns nog hästar i hoppning som är liite roligare. Har en video när jag hoppar en halv bana.. NÅGON glömde filma början..


Har lite bilder på allt möjligt från idag från digi kameran:

Lady


Skrållan

Kolla där är Nansen

Tuva

Tuvas mule

Tuva

Elof

Jag är skötare tre dagar i veckan på Spot! Eller det är så det står på pappret iaf.. i verkligheten sköter jag inte så mycket (a)

Mooooa

Daisy :)


Jag med Daisy, hon var så kelig :)



Snusbullraeken



Jobbigt att gå så långt :(

Lägger upp bilder på när jag red henne idag i ett nytt inlägg... Fanny fotade med Josefins kamera, det är de enda bilderna upp just nu. Fast Alexandra fotade med sin kamera och Sofia med sin kamera http://sossoalle.blogg.se och de bilderna är inte uppe än, och så fotade Therese med någons kamera, troligen Viktors :p de är inte uppe än :p 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv : hehe tack ! :) Vi är ca 150 cm både jag och sosso , hurså ? :p

2011-01-23 @ 17:58:44
URL: http://sossoalle.blogg.se/
Postat av: Ella Sjöberg

Hejsan! Hur mår Elof? :D

Han stog på Filipstad Rid Klubb förut, men så såldes han när vi fick ny ridskolechef. Är han ligga pigg som han var förut? :)

2012-05-17 @ 08:09:58
Postat av: Ella Sjöberg

Lika* xDD

2012-05-17 @ 08:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0