Skolan (14 januari)

Nu blir det skol inlägg, ridnings inlägg kommer efter detta inlägg ;)
Lite besviken på mig asjälv idag på Bip-testet, fick sämre än förra året.. den som är precis innan 10 grejen fick jag :/ Exakt som Erica! Blev så röd i ansiktet att det var skitpinsamt, inte lite röd utan gris-rosa!
Bilder på en gris:


Min mobil gör alla färger ljusare.

Trött? Vill ni se en bild från efter bip-testet förra året ? :)

Hehe ;)

usch, vi hade musim idag och var tvungna att spela gitarr, vet ni hur svårt det är egentligen ? :O Jag får ALLTID en blåsa på min tumme efter jag spelat gitarr :( Iblan dfår Erica och jag lite konstiga idér och sätter oss med personer vi inte brukar vara med, idag fick jag en sån idé och satte mig med André och Sebastin på musiken, tog lite galna bilder..

Andre som får ovanlighets studen ler..

Sebbe


Snygging eller vad? xD

Inlevelse?

Sådär kul har vi på lektionerna!

Har lite bilder från i onsdags på slöjden.

Skolans källare, vi har rast och tråkigt :(

Denna började jag med för ett år sedan! har gjort en miljon uppehåll på det korsstygnet, det ä Ior. Kan ni se det? :D Såhär ska den se ut:


Japp :) Häst inlägg nästa:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0