Spanien (6 januari)

I början av februari ska ju min familj till Canarie öarna. Såg nyss bilderna på hotellet, såg helt under bart ut på hotellet!
Eden
Stor pool, det är bra eftersom jag och Linnea typ bor i poolen när vi är i spanien x)

Niiiiiiice säger jag bara!

Nära till havet, de är bra ;)

Fin säng :D


Väldigt fint hotell, eller det är vad det ser ut som på bilderna ;) Men oftast stämmer bilderna in ganska bra med hur det ser ut i verkligehten :D 27 dagar kvar bara :D

Idag åkte Bibo hem, Erica tyckte hade blivit fetare x) MOHAHAHAH

Kan svara på denna kommentar:

Anonym om Video 7 (6 januari):
Hur får man smileysar till sin blogg ?
Svar: Jag tog hjälp av denna sida för att få smileys på min blogg http://www.designadinblogg.se/smileys-pa-din-blogg/ 
Ha det bra, och hoppas det funkar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0