Staaallet (22 januari)

Skulle först få rida Chiko eftersom lady inte skulle gått med först, men sm tur var så skulle hon gå med sen och då fick jag henne! Tur, gillar inte Chiko efter mitt lilla äventyr genom hela ridhuset på honom förut..
När jag satt upp kände jag att hon var mycket piggare och vägrade stå still när jag fixade lädrerna som var ovanligt korta (Jennifer brukar rida före mig på Lady och ha väldigt långa läder) så listade ut att det var hennes första lektion för dagen(det var det också såg jag i efterhand). Hon var mycket pigg och jag kände att i början och i mitten av lektionen så red jag inte riktigt på henne, men på slutet så började jag verkligen att rida och driva henne framåt samtidigt som jag måste hålla in henne. Hon trampade på riktigt bra på slutet och jag är nöjd, Chicken fotade lite från läktaren men Ma sa att det inte blev några bra bilder.. kan kanske lägga upp bilderna sen när Chicken lagt upp dem :) Men jag är mycket nöjd och många har sagt att jag pssar med henne, på storleksmässigt pch ridmässigt. Vi får se hur det blir på dressyr tävlingen, Skrållan eller Lady?

Bilder från stallet idag då:

Moa!

Lady

Läskig polle :o

Farlig häst!

Elof utan mitt namn på. Vem som helst är fri att ta bilden (Sofia varsågod) ! :)

Min älsklingsplutt :)

Bebban kratsar hovarna på Snow :)

Moa tränsar plutten :)



Mycket sallad och mat kvar från djurgymnasiet :p



Det var kul att rida för Marlene idag, hon är jätte kul att rida för :D

Imorn är det träning, tror jag kan få Lady... Eller det är bara en gissning :p

Bloggar mer sen då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0