Stallet (15 januari)

Red Lady idag igen :D Det gick mycket bättre förra veckan tyckte jag, denna vecka så tyckte jag att hon mest sprang. Och så arbetade hon inte riktigt med benen, hon blev fin lite ibland men inte alls som förra veckan. fast vi red ju på rakt spår hela lektionen så det påverkar ju lite cokså. Jag tycker också som att det känns som att jag sågade lite, för det mesta så brukar min största regel vara att ha stadig ytterhand, fast på Lady måste man ge efter på ytterhanden också för att hon ska kunna ställa sig ordentligt. Vi red på kvarts linjen så fick knappt plats någonstans xD Jag hoppas jag får henne nästa vecka så jag kan göra bättre ifrån mig ;)

Här får ni en bildbomb från stallet, eller en från hemma:

Sallad rev mig när jag klappade henne :( Evil cat

Tavlan, vem jag ska rida! :D

Tavlan, den Sofia ska rida :)

Mina två konstiga vänner.. lixom, vem går med tomteluva efter nyår? :s


Håller med killen upp i hörnet ;)

Men oj, vad är det där?

Aw, Sofia och sin Nansen :)




Spot och jag <3 kej, han är alltid lite små sur när man står på den sidan av hnm.. ignorera min ställning och min..

Jag och Spot <3

Elof som han heter och INTE Fole :) Hästen Sofia red idag ;)

Nansen, Sofias åsna :)


Ond Erasmus ! :O Ne, han är ju duktig :)

Soooofiiiia

Sofia utan blixt

Jag med Linneas väst, den är alldeles för stor!


Mycket saker! Och Sofis stövlar ;)

Sofia lilla hjärte gullet :) <3

Sannes strumpa

Hade julmust i den :D

Bostadshuset som Sanne fotade :s

sanne fotade sitt.. knä?

sanne fotade.. ja vad är det hon har fotat egentligen ? :O

Mitt knä och Sannes strumpa. Ja sanne har fotat

Mitt lilla hjärte gull igen! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<333333333333333333333333333

Tuva, sanne har fotat

sanne har fotat sitt.. hår? Eller som Fanny sa, könshår..
Har en miljon till bilder på onödiga grejer som Sanne fotat som jag inte orkar lägga upp xD

Var upp hos Chilli och gav henne en massa mat.. då såg jag alla bebisarna! De var så jäkla små, de var lika stora som skalbaggar fast lite smalare bara.

Så stora är dem. Och så är de helt genomskinliga så man sser alla indre organ på dem.. vad jag kunde se så var ganska många killar, och de som jag tittade på var svartögda. Glöm det jag skrev i ett annat inlägg att jag trodde de var få ungar, det var skiiitmånga ungar! Över 11 stycken är jag iaf säker på, sedan exakt hur många de var hann jag inte se. Men räknade till 14 en gång, men runt 12-14 stycken är det -.- Vill ju ha en liten kull på si sådär 6-8 stycken.. När jag tittade på dem blev jag så glad över att de fanns där, det var nästan så man fällde en tår. Nä xD De var så fula, men ändå söta. De var så hjälplösa där, och Chilli verkar vara en toppen mamma!

Nu blev detta inlägg väääldigt långt! kanske bara gör 4 inlägg pga av det.

Imorsn ska jag tävla borta hos Gladö och mitt hjärte gull med (Sofia) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0