(1 juni)

Vad är det för fel på blogg.se? jag bloggar nu för att hålla er lite uppdaterade iaf, fast det går ju inte att lägga upp bilder :( En halvtimme innan jag slutade syslöjden idag så hörde jag när Kerstin sa att alla var tvugna att skynda sig att plocka undan idag för att hon skulle till Tyresö hälsovården och ta en TBE spruta för de har öppet hus. Då kom jag på att mamma sagt att jag ska ta den vid nästa öppna hus. Jag ringde mamma och hon kunde inte skjutsa mig för hon hopptränade MH. Då var Kerstin (min lärare) snäll och sa att jag kunde åka med henne. Jag sprang då hem och satte på ett EMLA plåster på armen så att det skulle bedöva huden. Sedan åkte jag till skolan för att äta lunch och jag och Erica bråkar av personliga skäl nu. Sedan åkte jag med Kerstin dit och jag var helt skakis... jag var skiträdd! När det väl var min tur så var det en sjukt snäll sjuksköterska! Hon pratade länge med mig om min spruträdsla. Och först fick jag inte ta sprutan i och med att jag inte hade en förälder med mig och ingen av mian föräldrar svarade på telefon. Fast sedan vittnade Kerstin till att min mamma godkänt det. Fast sedan gick allt fort och den var tagen och jag åkte till skolan igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0