(1 juni)

Lite bilder från mobilen:

Hihi Oskar N vid skåpet :D Och någon random tjej..

När jag var ute på promenad igår

Nu bilder från syslöjden idag, kan före säga att jag visar upp mint röja som inte är klar. Den har inte resor vid midjan och vid handlederna.

Fick inte med när Rickard hade min tröja på sig :( Han hade lite tråkigt när inte Olle var där.

Ericas förkläde

Min tröja som jag gjort, som inte är klar




Jag byter om :O

Erica undrade om jag kunde nå mina tår. Såklart, man är ju fortfarande vig efter att ha gått på ballet från 4-10 års ålder!

ja så kan man ju oxå stå :p


Therese

Gangster

Rickard med något skogsmulle tyg över sig

HAHA, lite halft mobbad bild :)

Kolla på Ericas black Berry

Hahahahahah, bilder underifrån blir aaaaldrig bra :)


Dessa bilder visar bara att jag har kul i skolan :)

Och så på pizzerian när jag väntade på min mat så hade jag kul med mobilen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0