(1 juni)

Ser fram imot sommaren :)

I sommar ska jag tälta med Sanne, Sofia och Fanny igen ute i skogen. Det var helmysigt förra gången! Vi grillade korv och marsmallows (hur det nu stavas). Sedan gjorde vi en ny brasa av lavar sen.


Fula jag förra året, osminkad.


Sedan så ska mamma som vanligt visitera hästarna en vecka på sommarbetet i sommar. Då badade vi varje gång i ponny hagens strand. Det var jätte lång grunt och det var hästhovsmärken i sanden så det betyder att hästarna har badat där.
En gång var Sanne med också och badade. Och då simmade Zingo av sig själv jätte långt!
Jag ska rida MH fram tills midsommar. Sedan ska han på ett nytt sommarbete :p
Olle och Wille bjöd med mig att tälta i sommar, men vet inte riktigt hur det blir med det..
Jag ska på klassresa till Gotland :)
Bada, vara i stallet :)
Jag är typ 99 % säker på att jag komemr få rida någon häst till sommarbetet då ridlärarnas barn ska få rida dit, de som jobbar på någon ridlektion (jag jobbar ju fredag 15:30-16:30) och jag brukar alltid vara en av dem som är kvar längst och arbetar när det typ är städdag, eller förberedning för någon tävling eller så. Så jag tycker jag förtjänar att rida till sommarbetet...
Förra året red jag Spot dit och hem. I år vill jag nog rida Picco om jag ska rida :)

Ska väl bada en massa och vara med kompisar också ;)
Och sedan ska jag väl åka någonstans med familjen.

Ska säkert göra mer. Men detta är i alla fall saker jag ska göra :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Denna sommar ska bli grym! :D

2011-06-02 @ 14:35:15
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0