(11 juni)

Idag ska jag när jag kommer till stallet helst rida My Hamilton så fort som det går innan det blir så varmt att man nästan svimmar. Fast det är typ redan så varmt -.- Jaja, får hålla typ mycket uppe i skogen och typ bergsklättra. Det är rätt behagligt i skogen förutom att getingen håller till där och en massa andra äckliga myggor.
Efter de så gör jag väl höpåsar, mockar och sånt där till honom och förbereder mig inför nästa ridning. Tror ärligt talat jag rider utan väst, så hiiimla varmt!
Hoppning idag, vet inte om någon fotar. Det är det väl säkert så ofta som det händer ;) Hoppning idag iaf.



Jag brukar oofta inte bry mig speciellt mycket om mina ridsaker och grejer i stallet. Vet inte riktigt om jag orkar förklara för det är min egna åsikt och jag vet att det inte finns speciellt många som håller med mig. Alla är så himla märkesfixerade i stallet och jag orkar inte ens bry mig. Det kommer ju inte påverka min ridning, om jag har på min en tröja där det står bara KL än om jag har en vanlig tröja utan något märke på.
Jag har inte så fina kläder i stallet men jag tycker heller inte att det är så viktigt. Jag ska ju inte få vänner genom min ridutrustning, jag ska heller inte lära mig rida genom den.
På sommaren klär jag mig gärna i ljusa kläder i stallet. Det är för att vitt och andra ljusa färger reflekterar ljuset som skiner på mig. Medans svart absorberar ljuset så det blir supervarmt.

Efter stallet ska jag hem och städa lite grann och så kommer hon som ska köpa Beauty,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0