(14 juni)

Innan jag börjar skriva detta inlägg så ska ni veta att jag mår skit så jag kommer säkert inte skriva speciellt mycket rätt.

I alla fall. Vi gjorde en massa bussbyten och kom tillslut fram till Tyresta by, därifrån skulle vi gå 3 kilometer ut i skogen till en sjö med all packning. Hela resan tog 3 timmar!!


Jag, Erica och Jennifer hamnade jätte mycket för dem andra så vi kom dit först. Då hoppade Erica i vattnet med vanliga kläder för hon hade ingen bikini, jag byte om och hoppade i. Skitnice vatten, det var sånt här svart vatten och så var det jätte varmt! Fast sedan kom en orm förbisimmandes så Erica sprang upp. Fast jag var kvar en stund till.

Förlåt för bilden Sofia J om du läser detta, vet att du blir helt dampig av ormbilder

Sedan satte vi upp tälten.

Det röda tältet är Jocke, Olle och Willes tält. De hade inget vindskydd. Det blå bakom åt höger är mitt tält.
Vi badade mycket och simmade över till andra sidan sjön ett par gånger

Det var en massa grodyngel här

Så coola, men kolla där är Sofia J också....

Innan jag hoppar i

Kimmie boy visar mer än gärna upp sitt sexpack..

Sedan grillade vi


Wille
Sedan så körde Wille, Olle, Rille, Cassandra och jag klädpoker. Fast ingen kom ihåg hur man körde poker så vi körde bubbland istället fast som klädpoker, om ni fattar.
Orkar inte dra in i detalj på allt vi gjort. Nattbadat, sanning eller konsekvens, sovit i tre lika tält m.m.

Klockan två så gick jag och la mig i mitt tält till slut efter att ha vart i några andra. Fast kunde i sova i och med att jag hade massa cola i krppen  och så var det väldigt högljutt. Efter en till gick jag upp igen ch då var den tre ch solen hade gått upp. Då satt jag med Wille, Erica, Herman och Jocke som var vakna och satt vid sjön.

SEdan gick jag och la mig i deras tält men kunde inte sova så gick till mitt tält och sov i 1-2 timmar och sedan vaknade jag och gick upp och satte mig och solade. Fast som tur var så vaknade Wille och kom sen. Sen badade Erica och jag.

Cassandra och jag när vi badade första dagen

Sedan fick jag skjuts av mamma hem. Så jääävla trött! Kommer seriöst försöka sova sju-åtta... Bloggar inte mer idag, har bara sovit 2 timmar inatt.


Om ni vill se fler bilder just nu, se här: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2104332648813.128676.1260411784#!/media/set/?set=a.2104332648813.128676.1260411784

Lägger kanske upp fler bilder på blggen sen. Är trötti ju :(



Kommentarer
Postat av: sofia

FY på dig alicia............. förresten såg jag dig där oxå i yngelsvärmen ;)

2011-06-14 @ 22:08:02
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0