(15 juni)

Jag känner mig inte bara sjuk.. utan jag ser också sjuk ut!

Helt rödflammig i ansiktet, svullen röd näsa, strippigt hår, uppsvällda läppar och blå ringar under ögonen. Ser helt hemsk ut ju!

Erkänner att den förra bilden var lite redigerad. Erkänn att det knappt syntes? Rätt duktig på sånt här och redigering. Denna bild är inte redigerad, men knappt någon skillnad ändå..

Erica har gett mig en bok, hon har en likdan. Den är helt tom och det går att skriva i den. Den skulle kunna beskrivas som en dagbok eller ett anteckningsblock. Men jag väljer att kalla den "tomma boken".  Varje dag så ska vi skriva ett a4 i boken om allt vi gjort den dagen. Sedan ska vi byta böcker när vi kommer tillbaka till skolan. Kan nog vara kul att läsa när man är äldre :)

Jag och tomma boken. Söt va? Rosa, vit, svart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0