(16 juni)

Ska försöka krya på mig mer tills imorn så jag kan gör lite mer under dagen så jag har något att blogga om ;)
Jag ska rida ut på hamilton en stund, förhoppningsvis så fotar Linda :)

Ska man vara sådär fin och sätta på lindor då? ;p haha, nä.

Min lillasyster Linnea, som egentligen inte är speciellt mycket mindre än mig. Hon är faktiskt längre än mig ävenfast hon är 2 år yngre än mig. Jo hon är en sockerberoende unge som knarkar socker. Mohahah, sanningen ska fram! Hon bakade en sockerkaka nyss. Jag gillar inte sockerkaka, iiiinte gott! Bara smeten. Fast den smakar bakpulver..

Jag har nästan nyst ungefär 23 gånger idag. Så fort jag ska nysa till så försvinner det.. irreterande, vill ju nysa ut :(

Ska nu skriva lite i min "sommardagbok" och ge hamstrisarna mat.

Skrev en sida igår. Vad ska jag skriva idag då? Idag har jag suttit hemma hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0