(17 juni)

Funderar på att ta ett uppehåll i bloggen. Jag känner ett stug att skriva av mig när jag ridit, och nu slutar ridningen och då kommer det kännas som en börda med bloggen. Kan nog vara svårt att få tillbaka alla blogglläsare sen.. Men jag orkar bara inte blogga om blablabla...bada med erica...blablabla...fota sommarbetet...blablabla...tälta blablabla.. så jag ska tänka lite mer på det.. Vilken jag jag slutar och vilken dag jag börjar igen :)
Den första bilden jag lade upp på bloggen såg ut såhär:

Det var min första header. Gjord i paint oktober 2010...
Fast den bilden gills inte riiktigt! Här är den andra bilden:

aha... kul.

På tisdag eller onsdag ska min gamla medryttarhäst Karenina avlivas. Hon har inte riktigt varit frisk på över ett år nu. Jag tycker det är väldigt sorgligt för det var min allra första medryttarhäst och hon var lite speciell.. testade mig vääldigt mycket och fick mig att vara rädd att rida. Hon var cokså mycket social av sig och älskade att kela. Många minnen med henne.. som när jag red ut på henne för första gången med Malin. Då blev det kapplöpning mellan Fighter och Karenina och Malin red barbacka och ramlade nästan av.


den galna galoppen uppför ängen barbacka, alla bakutsparkar som hon gjort, gången hon kastade av mig, dikhoppet och skeningen efter, kadrilj programmet jag gjorde med henne och malin och gången hon slet sig loss från mig coh rymde iväg till stallet. Allt är minnen och jag saknar dem alla. Kommer verkligen sakna den hästen, den galna men ändå snälla Karenina <3




Vila i frid Karenina


Kommentarer
Postat av: m'

<3

2011-06-18 @ 09:59:51
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0