(17 juni)

Var fortfarande sjuk idag. Men inte alls sådär mycket som de andra dagarna! :) Fast sedan cyklade jag till stallet med Linnea och jag blevs ur på henne och cyklade ifrån henne och hon försökte cykla ikapp mig och då fick jag ta i och cykla jätte fort och då blev jag supertrött och det var ansträngande. Så jag blev sjukare nu på kvällen...
Gick med på första småponny lektionen när de red ut som vanligt. Det är sista gången, sedan behövs inte min hjälp längre. Ett år har redan gått :O

Vad hände med dend är tjejen egentligen? Hon red i den gruppen och var sjukt rolig. Hon slutade ?
Lite tråkigt för jag kunde faktiskt namnen på alla!
Idag gick jag bredvid Elina soms att på Ronja. Hon berättade hela sitt kärleksliv för mig, om Gabriel som gjort slut idag så hon nästan inte ville rida idag, om Arne som inte kallade Elina för Elina utan för "snygga tjejen" och det falska ryktet om "Arne <3 Elina" . Rätt underhållande faktiskt :) Hon gick i tvåan för er som inte förstod..
Red sedan hamilton och det gick väl bra. Han var jätte pigg i skogen som vanligt och vill gärna galoppera helt plötsligt när man går på en skogsstig? Bushäst! Hoppade en massa diken och små hinder som var uppställda. Fick den där korta hoppgaloppen innan och det var skitkul!

Fast det såg säkert ut sådär för hinderna var ca 20-30 cm höga..

Imorn är det ridning. Sista ridningen! :(


Kommentarer
Postat av: Sofia

Dendär tjejen slutade typ på frdagar bara , tror hon rider på måndagar 15.30 nu .. ;)

2011-06-18 @ 08:51:20
URL: http://sossoalle.blogg.se/
Postat av: Jessica

den där tjejen har annica jag och ulrika på en grundkurs på torsdagar 15.30 :P

2011-06-18 @ 14:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0