(19 juni)

Har legat och tittat på tv med Vendela hela dagen typ. Är fortfarande lite sjuk och det spöregnade. Orkarade bara inte göra något annat ;)
Fast sedan städade jag bort alla kläder från golvet i mitt rum och satte in en tvätt i tvättmaskinen.
Mina föräldrar är fett onda, vi måste göra en massa sysslor varje vecka.

*1 gång i veckan ungefär måste jag gå ut med hundarna
*2 gånger i veckan måste jag plocka i och ur diskmaskinen
*Jag måste tvätta mina egna kläder
*Städa mitt eget rum
*Städa mina hamstrars burar och rummet de står i
*Tvätta badrummet när vi har gäster

och rida MH såklart :D


Nej nu ska jag vara med Erica. Har ju inte gjort något på sommarlovet ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0