(10 juni)

Tjollahollplojjsan!

Nu har jag och Erica varit nere vid erstaviken och badat i havet, MITT FÖRSTA DOPP FÖR ÅRET! Jag vet.. jag är lite efter.. Ericas första dopp var 24 april, fett cool chey! 
Dock var det inte så kallt som jag trodde att det skulle vara, lite småkallt om öronen och händerna bara.. Vi tog massor av bilder, men jag är ett fetto och orkar inte lägga upp bilderna här på bloggen så ni som har Erica Tranefalk som vän på facebook, ni får kolla där! Ni som inte har det.. synd för er.. :/

Erica tycker att jag borde lägga upp några bilder.. men jag är för lat .. haha :D

Pöss på er !



Aja, nu tjatar Erica massooor! En bild tycker hon att jag borde lägga upp.. så en bild får ni då.. hehe :$



PS. ERICA ÄR BÄÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0