(2 juni)

Hihi, känner mig gullig idag :) Eller har en lite gullig frisyr och en gullig klänning.

Jag har två flätor på huvudet som knyts ihop där bak. Det är en rätt gullig frisyr.

Och en klänning som jag hittade i min garderob. Dessa foton är tagna med datorn.

Nu ska jag åka iväg på min rosa lilla cykel till affären och köpa karameller.

Nej det var faktiskt ett skämt. Jag ska nu åka och köpa present till min syster :)

På söndag ska släkten komma och fira både Vendela och mig. Det har inte funnits något tillfälle att fira mig än :p


Kommentarer
Postat av: Sexiga Joakim

Vet du vad? Du känner dig bara inte gullig, utan du ÄR gullig också<3! Föresten, är du singel?

2011-06-02 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0