(2 juni)

Kunde bara inte åka hela vägen till Farsta utan att köpa något åt mig ju :o


Smådjursströ till hampisarna. Ska st'da deras burar imorn hade jag tänkt ;) Mamma betalade för detta såklart.

Behövde ett par ballerinaskor som jag kan ha i sommar från Din Sko. Bara något enkelt sådär :) Storlek 37 och de kostade 300 kronor. Mamma betalade även detta..

Ett hårband med en vit rosett på från Glitter. Vet att vi har ett sånt hårband... Men det har varit borta läänge nu. Ska troligen ha detta på skolavslutningen ;)

Och ett rosa linne från Bik Bok. Två linnen nu för 99 kr! Fynda på nu.

Usch det finns en grej som jag hatar på min kropp. Och det är mina breda axlar :( Det är inte fint! Fast jag kan inte göra något åt det. Får bara nöja mig med det och leva vidare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0