(20 juni)

Nu har jag ingen anledning att blogga längre. För nu har bilderna på mig ch Dingo kommit upp... eller ja, en grej till. Men det kan jag ju skriva om när jag sätter igång bloggen igen ;)
Nu gör jag ett uppehåll i bloggen. 20 juni. Den 8 maj sätter jag igång bloggen igen, för då rids hästarna hem från betet och jag har väl antagligen lite mer att blogga om då.

Hoppas ni kommer sakna mig!

Nu kan jag lägga upp några bilder på mig och Dingo från i lördags:



Där hade vi precis tagit tyglarna och kommit fram i trav.

Denan bild hade varit så perfekt på mig och Dingo om Viktor zoomat in lite mer..

Zoomade in själv i paint, inte så fin skärpa.

Jag är näst längst fram

Precis innan vi hoppade diket

När vi gått in i ridhuset






Jag och Dingo i bakrunden, titta vad fint steg han har :)




Min blick är något att träna på










Galoppi

Han var väldigt stark i galoppen



Åh, ponnyn är så fin!

Bilderna och ritten är långt ifrån perfekt, men jag tyckte jag verkligen passade ihop med honom. Storleksmässigt och ridmässigt :)

Vi ses den 8 augusti.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, ni passar jätte bra ihop :) Va fint du rider honom :)

2011-06-20 @ 21:42:32
URL: http://carolineonansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0