(3 juni)

Ångrar, och oångrar en grej som jag gjorde inatt.  Fast nej, jag ångrar det inte längre. Kan tyvärr inte säga vad det var...

På klassens dag ska vi tälta. Jag har kommit på ett stooort problem! Hur ska man ta bort sminket utan vatten? Eller ska man inte ta bort sminket för att man dygnar? Eller ska man inte ha smink alls? Haha, vilka stoora problem jag har. Jag använder ju bara mascara.

Tror jag bestämt mig.. Vattanfast mascara bara.
Hhaha, nä ska inte skriva mina pyttesmå problem här :)

Igår köpte jag ett likadant linne som jag köpte åt mig till Vendela. Fast olika storlekar, jag köpte XS till mig (även om XXS är mer passande för mig så finns det ju inte längre) och S till Vendela. Det var faktiskt två linnen för 99 kronor, det är vad ett linne brukar kosta.

Ser ni? Lite pösigt. Men de bästa linnena är ju från Bik Bok, så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0