(3 juni)

Fick rida Lady idag och man fick rida med jockey läder om man ville. Jag ville testa såklart :)
Guuuuud vad dert var jobbigt! Det var som att sitta i 90 grader... Fick ta paus hela tiden. Fast lite kul var det ändå.
Sen när vi skulle börja galoppera över en bom så gick det bara inte.. Hon var skitpigg och kastade sig undan för bommen ibland och hon har ingen man! Den är helt avrakad så jag hade ju ingenting att hålla i och ingen balans så jag ramlade ju nästan av. Då längde jag lädrerna.
Hon var väldigt spänd och stressad sedan och bra kan jag väl inte säga att det gick ;)

Fast jag är lite för lång för henne.

Sedan när jag suttit av vek sig bena under mig lite halft... Sen satt jag direkt upp på MH som Linnea redan värmt upp. Han var väldigt seg och ville inte lyda mig.. Fast sedan fick jag fram honom. Linnea fotade när det gick dåligt...
Här är bilderna, ja ni får skratta om ni vill.

Kämpar som satan i början för att få honom framåt. Mycket häst framför sig vill man ha.


Hahahahahahahaha, lite för långa tyglar så jag har händerna i magen? x)


Haha där bröt jag av till skritt och gav långa tyglar.

Galopp

hahaha, kolla mig!

För låg form jag vet. Haha, nej men man ska rida honom i den högre formen.

Och nu kommer den finaste bilden:

Fiiin, fiinaste!


Kommentarer
Postat av: e

sv: Det är välldigt svårt att hinna på fredagar efter som att jag har Ljosar på fredagar... Kan du nån annan dag? :)

2011-06-03 @ 21:09:22
URL: http://ryyttare.blogg.se/
Postat av: Tova :)

Fin häst (:

2011-06-04 @ 16:53:02
URL: http://tovaeivinsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0